Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
På www.radikalungdom.dk forhandles varer solgt af: Radikal Ungdom Bergthorasgade 15, st. 2300 København S CVR-nummer: 19251489 Betalingsmetode Betaling kan ske med Dankort, Visa, Mastercard og en række andre internationale kort. Betaling sker via QuickPay vha. en krypteret SSL-forbindelse. Det er også muligt at betale via bankoverførsel til 3129-0254549. Når betalingen er gennemført, modtager du en bekræftelse på din bestilling pr. e-mail. Fortrydelsesret Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen. Undtaget fra dette er betaling af kontingent samt tilmelding til arrangementer udbudt på webshoppen. Returnering Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal varen returneres i original emballage og i samme stand som du modtog den. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Vi beder dig vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen samt registrerings- og kontonummer, hvorpå den betalte købesum kan indsættes. Særlige regler ved køb af medlemskab Du kan på ethvert tidspunkt melde dig ud af Radikal Ungdom. Dette sker jævnfør foreningens vedtægter ved skriftlig henvendelse til generalsekretæren på ru@radikalungdom.dk. Dit medlemskab ophører tillige, hvis du ikke senest i det forudgående regnskabsår har bekræftet dit medlemskab ved kontingentindbetaling. Se mere i foreningens vedtægter her. Dit kontingent tilbagebetales ikke ved udmeldelse. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages til andre. Leveringsbetingelser Bestillinger afsendes normalt hver torsdag morgen med Post Danmark. Leveringstiden er normalt 7-10 hverdage fra du har sendt din bestilling til du modtager varen med posten. Reklamation Ved fejl og mangler ved de købte varer, gælder dansk købelovs almindelige regler, som du kan finde her. Fortrolighedspolitik Radikal Ungdom forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi videregiver ikke information om kunder/brugere/medlemmer til tredjepart medmindre det er strengt nødvendigt for at gennemføre en transaktion. Radikal Ungdom videresælger ikke kundens/medlemmets personlige data uden forudgående aftale. Heraf undtages oplysninger videregivet til det Radikale Venstre med henblik på udsendelse af medlemsbrevet Radikal Politik. ”Ja tak, jeg ønsker at modtage Radikale Venstres nyhedsbrev” betragtes medlemmet som indforstået med, at Radikal Ungdom i denne henseende videregiver navn, adresse og e-mail til det Radikale Venstre. Medlemmet kan til enhver tid afmelde sig denne service via medlemsportalen. Kontakt Har du spørgsmål i forbindelse med shoppens produkter eller din bestilling, er du velkommen til at skrive til ru@radikalungdom.dk eller ringe på 21 38 35 38. Du finder sekretariatets åbningstider her. Forbehold Radikal Ungdom tager forbehold for tryk- og tastefejl, ligesom vi forbeholder os ret til løbende at opdatere gældende priser, regler og betingelser. Radikal Ungdom kan ikke drages til ansvar for indholdet på de eksterne sider, der er linket til i disse handelsbetingelser.
CVR-nr.: 19251489