Alle udbudte ydelser er betalinger til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke af Kerteminde Sejlklub. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Ydelsen er personlig og deltagelsen kan kun overdrages til anden person med foreningens specifikke accept, uanset on det er kontingent til længerevarende aktivitet/medlemskab, eller betaling for engangs aktivitet.

Pigesejlads mandag 2019

Tilmelding åbner

9. april 2019, kl. 00:00

aftensejlads

Mandag
Pigesejlads

Kerteminde Sejlklub har flere faste aftensejlads.
Det er lokale Liga-sejladser eller en lokal turneringsserie af sejladser.
Man tilmelder sig hele serien på grundlag af den indbydelse (notice of Race) som er offenliggjort på klubbens hjemmeside for pige sejlere

Deltagerliste

Klik på vis deltagerliste eller se resultatlister på hjemmesiden KertemindeSejlklub--aftensejlads--pigesejlads--resultat

Accept af betingelser

Tilmeldingen er samtidig deltagerens accept af regler for denne sejlads som beskrevet i indbydelsen (NoR), inklusiv bekræftelse af at alle oplysninger er korrekte og at krav fra NoR er opfyldt.
Oplysninger videregives ikke til tredjepart, men arrangøren kan kontakte deltagerne via mailadressen på ethvert emne tilknyttet deltagelsen og kan vise opysningerne fra stævnesiden..

Tilmelding er ikke åbnet endnu.

Antal deltagere: 0