Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du modtager en email med en kvittering. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Du kan til enhver tid melde dig ud af Humanistisk Samfund, men indbetalt kontingent refunderes ikke. Det samme er tilfældet, hvis du giver frivillige bidrag til Humanistisk Samfund.

Medlem månedlig betaling 200 kr.

Via Dankort (tilmelding til abonnement)

Betingelser for abonnementsbetalinger

Månedligt medlemskab er en abonnementsordning mellem medlemmet og Humanistisk Samfund, hvor medlemmet automatisk betaler og fornyer sit kontingent og støttebidrag hver måned/år. Det beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved tilmelding til abonnementsordningen hos Humanistisk Samfund accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at Humanistisk Samfund trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering via e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling får du via e-mail en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kortet er udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi standser abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du fortsætter dit abonnement ved at angive nye kortoplysninger.

Jeg accepterer betingelser