Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

Sejlerskolen - 2019

2.500,00 DKK

Er du medlem af Middelfart Sejlklub?

Før du kan tilmelde dig Sejlerskolens undervisning, skal du have en adgang hertil.
Dette får du ved at tilmelde dig som Medlem o. 20 / Juniorsejler u. 20, hvorefter du får et medlemsnummer.
Hvis du allede er medlem, har du det nødvendige medlemsnummer, som du skal bruge for at tilmelde dig til sejlerskolen (igen).

Par som vil gå på sejlerskole

Par skal tilmelde sig hver for sig og bliver normalt placeret i hver sin båd.

Nødvendige undervisningsmaterialer

Undervisningsmaterialer er inkluderet i kursusgebyret