Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

Match Race Søndag - indbetaling af depositum vedr. forsikring

1.200,00 DKK

Tilmelding og depositum på selvrisiko

Prisen for en sejlads er kr. 50 som betales på dagen.

Man skal dog forud for sejladsen have indbetalt et depositum, som dækker 1/5 af selvrisikoen på bådforsikringen. Denne udgør kr. 1200 pr. mand og kan indbetales via denne sides betalingsgate.

Alder

Fra 18 år
Inden øvre aldersgrænse

Nærmere om selvrisiko

For at sejle med, skal man have betalt et depositum på kr. 1200, der dækker selvrisikoen ved skader. Selvrisikoen på forsikringen er kr. 6000 som dækkes fuldt ud, når man er 5 personer i båden. Vælger man at sejle med en besætning mindre end 5, vil det manglende beløb blive opkrævet særskilt.

Involveres man i en skade, som udløser selvrisiko, skal der genindbetales kr. 1200 for fortsat at kunne deltage i sejladserne.