Alle udbudte ydelser kan enten være kontingenter til foreningen, indbetaling til sociale aktiviteter, jolle-leje, skole, event- og kapsejlads-gebyrer, eller målrettede donationer foretaget på sider beregnet for dette mål. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling sender vi dig en email med kvittering til den email-adresse, du har angivet under tilmeldingsproceduren. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetalingen vedrørende kontingent, jolleleje, jollplads eller skab har fundet sted ikke fortrydelsesret og opsigelsesmuligheder i bindingsperioden. For så vidt angår medlemskab, leje af forskellige effekter eller kapsejladsgebyrer, er dette personlige forhold der ikke kan overdrages til tredieperson.

29´er

Hvad skal betales

Din instruktør, træner eller en anden fra Middelfart sejlklub har aftalt et lejebeløb med dig/jer. Det er dette beløb, der skal anvendes, når du gennemfører betalingen her. Vær opmærksom på at jollelejen kun kan betales via denne mulighed.

Medlem af sejlklubben?

Du skal være medlem af sejlklubben, for at kunne logge dig på siden idet man skal anvende medlemsnummer og kodeord. Er du endnu ikke indmeldt, skal du gå ind under medlemsregistrering og klikke på siden Junior.
Når du har betalt kontingentet, får du tilsendt en e-mail med medlemsnummer og kode

Nuværende medlemmer af sejlklubben

Som nuværende medlem af sejlklubben er dine medlemsoplysninger
måske ikke helt opdaterede i forhold til dette nye medlemssystem. Vi er derfor nødt til at bede dig afgive yderligere oplysninger. Hvilke oplysninger vi skal bruge, fortæller systemet dig.