Alle udbudte ydelser er betaling eller kontingenter til aktiviteter i Plejefamiliernes Landsforening. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort og Mastercard. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først, for en aktivitet, når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en gyldig email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret, medlemskab kan opsiges med 6 måneders varsel. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages til andre. Med venlig mvh Plejefamiliernes Landsforening

Familie medlem kvartals opkrævning

Medlemskabets varighed

24. sep 2017 - 31. dec 2017

Fornyelse af medlemskab

1. jan 2018

Betaling:

Det anførte beløb er beregnes fra tilmelding og frem til næste start af hel kvartal (januar/april/juli/oktober).