Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB

Fornyelse af medlemskab

1. jan. 2020

Alder

14-100 år (fødselsår 1919-2005)

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Pris & betingelser:

Månedsprisen er 199,- pr. måned ved automatisk kortbetaling. Ved
manglende tilmelding til automatisk kortbetaling pålægges gebyr 75,-
Ved 6 måneder uopsigelighed er oprettelsen gratis
Uden 6 måneder uopsigelighed er oprettelsen 299,-
Opsigelsesfristen er løbende måned + én måned.
Derudover gælder alm. medlemsbetingelser

Medlemskabet giver adgang til:

Fri fitness & Hold i alle hverdage ml. 06.00-12.00
Fri hold deltagelse i weekenden
Du skal være på barsel & have dit barn med til træning i hverdagene.
Medlemskabet kan maksimalt indgåes i 9 mdr.
Du må køre med barnevogn i hele RAW.
Gratis programlægning til genoptræning efter fødsel.
Gratis bruger til Zenfit Trainer App.

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement.

Jeg accepterer betingelser