Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB

RAW New year offer 2020

Udregning af pris

229,00 DKK pr. måned + 53,00 DKK (7 dage)

Medlemskabets varighed

24. jan. 2020 - 29. feb. 2020

Fornyelse af medlemskab

1. marts 2020

Alder

18-100 år (fødselsår 1920-2002)

Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Vær opmærksom på:

Kampagne gældende fra 30/12-19 til 20/1-20.

Træn for 229,-/md resten af 2020. Medlemskabet har løbende måned + en månedsopsigelse, dog kan det tidligst opsiges med udløb til 31/3-20.
Normalprisen er 319,-/md. Der betales forud t.o.m 31/1 ved tilmelding. Ved manglende tilmelding til automatisk træk eller ved betaling over mobilpay pålægges administrationsgebyr 75,- pr. opkrævning.
Du sparer oprettelsen på 299,- ved tilmelding til denne kampagne.

Hvad giver medlemskabet adgang til:

FRI træning & hold i RAW.
Fedtprocent målinger inkl. i pris
Gratis deltagelse på events/teknik (få kan være egenbetalt)

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement.

Jeg accepterer betingelser