Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Ved oprettelse af medlemskab modtager du en email med medlemsnummer og kvittering. Du er medlem fra den dag, vi har modtaget din betaling og 12 måneder frem. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret. Medlemskabet kan kun opsiges ved skriflig henvendelse til Bybi minimum 1 måned før udløb. Medlemskabet er personligt og kan ikke overdrages til andre.

Årligt Medlemskab via dankort - for både nye og gamle medlemmer.

Via Dankort (tilmelding til abonnement)

Betingelser for abonnementsbetalinger

Med abonnementsbetaling betaler og fornyer du automatisk dit medlemskab hvert år. Abonnementet koster 100 kr. per år og beløbet trækkes løbende fra det dankort, du oplyser os om. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos Bybi accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at Bybi trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail med vejledning om, hvordan du kan angive nye betalingsoplysninger og dermed fortsætte dit abonnement.

Jeg accepterer betingelser