Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

05: Senior dykkerelev CMAS 1* & 2* (2* delen er blot en forlængelse af 1* delen) 2019 / 2020

1.600,00 DKK

Tilmelding åbner

21. aug. 2019, kl. 19:01

Tilmeldingsfrist

7. nov. 2019, kl. 00:00

Ugedag

Torsdag

18:30-22:00

Tirsdalens skole / svømmehal

Ledige pladser

10 ledige pladser (ud af 18)

Tilmelding

Fortryder du din deltagelse inden 2. undervisningsdag, så returnerer vi dine indbetalte penge, Og har du ikke betalt for undervisningsbogen(275 kr.), som opkræves første undervisningsdag, hvor den udleveres, så fratrækkes dette beløb i tilbagebetalingen.

Betalingen

Det betalte beløb dækker desuden for fuldt aktivt medlemsskab i klubben det næstkommende år, som indeholder brugsret af klubbens materiel, samt forbundsmedlemsskab, som ud over forbundsblad og andre forbundsfordele, indeholder en Dykkerforsikring, så man, f.eks. ikke skal tegne forsikring ved udenlandsdykning.

Tilmeldingsfrist er overskredet.